Tidslinje

Tidslinjen skal ses som en inspiration til, hvordan I skaber en effektiv kommunikation omkring jeres deltagelse.  

Husk:

  • At Bite Copenhagen afholdes d.28 & 29 august i Bella Center Copenhagen.

  • At linke til Bite Copenhagen’s besøgerregistrering, i alle opslag og begivenheder. Det er gratis for fødevarebranchen at deltage: www.bitecopenhagen.dk/besoeg

    Som udstiller på Bite Copenhagen, vil vi bede jer gøre følgende:

Din deltagelse er nu offentliggjort

Tillykke, du er en del af Bite Copenhagen. Det giver dig en unik mulighed for at fortælle nye historier om dig og din virksomhed.

Lige efter offentliggørelsen

Start med at lave en Facebook-begivenhed. Lav herefter et opslag på Facebook, hvor du fortæller, hvorfor du er med på messen. Husk at tagge @bitecopenhagen.

På Instagram kan I bruge et jeres egne billeder, eller bruge et af de 3 Bite Copenhagen billeder. I opslaget skal du fortælle, hvorfor I er en del af messen og kort præsentere jeres virksomhed. Husk at tagge @bitecopenhagen og bruge #bitecph og #settingtomorrowstable.

En meget effektiv måde at få mange gæster på, er ved at aktivere jeres netværk. Få dem til at dele jeres opslag og begivenhed.

3-4 uger før Bite Copenhagen

Lav et opslag til Facebook og /eller Instagram suppleret af et passende billede. Brug evt. samme historier, som dem du fandt til Facebook.

Løbende:

Tjek, hvor mange der har reageret på jeres begivenhed og opslag. Giv jeres følgere på Facebook og Instagram en status på, hvor lang tid der er tilbage til messen. De skal så at sige til at reagere, hvis de vil planlægge deres deltagelse.

1 uge før Bite Copenhagen

Lav gerne en påmindelse til jeres følgere, så de der endnu ikke har fået muligheden for gratis at deltage, kan nå at tilmelde sig på www.Bitecopenhagen.dk/besoeg. Man kan med fordel genbruge tidligere opslag.

Dagene op til Bite Copenhagen

Fortæl gerne om forberedelserne til jeres deltagelse. Lav opslag med billeder af råvarerne, mennesker der forbereder, lokationen og andre ting, der gør jeres deltagelse unik. Brug også Instagram Stories, hvor du tager følgerne med bag kulissen i optakten til din event.

Bite Copenhagen starter

Messen er nu skudt i gang, og vi offentliggører løbende opslag på Instagram og Facebook

Husk at tagge @bitecopenhagen og bruge #bitecph og #settingtomorrowstable.

Efter Bite Copenhagen

Del gerne billeder eller video fra din jeres deltagelse, på både Facebook og Instagram. Husk at tagge og takke dem, der deltog og hjalp til med din event.